JAK ZOSTAĆ NASZYM PACJENTEM?

Udzielamy świadczeń zdrowotnych bezpłatnych w ramach umowy z NFZ obejmujących:

  • leczenie w poradni internistycznej
  • leczenie w poradni pediatrycznej
  • wykonywanie badań laboratoryjnych i diagnostycznych( EKG, spirometria)
  • wykonywanie badań USG
  • wykonywanie badań RTG
  • edukację przedporodową
  • profilaktykę zdrowotną

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, umożliwiamy Naszym Pacjentom również rejestrację wizyt przez Internet

Aby dokonać rejestracji telefonicznie, wystarczy zadzwonić na jeden z podanych numerów telefonów:

Wołomin Lipińska 99
22 776 30 31
Lipinki Kolejowa 1 B
22 799 68 66
Kobyłka Poprzeczna 18
22 786 14 55

Aby zostać pacjentem naszej przychodni należy złożyć deklarację wyboru lekarza, pielęgniarki, położnej w naszej placówce.

Jak to zrobić?

Zgłaszamy się osobiście do placówki w celu złożenia deklaracji wyboru lekarza, pielęgniarki, położnej (można wypełnić druk deklaracji na miejscu lub pobrać wcześniej z naszej strony – zakładka do pobrania)

Lub

Dokonujemy złożenie deklaracji wybory lekarza, pielęgniarki, położnej przez IKP(Internetowe Konto Pacjenta).

Lekarza POZ, pielęgniarkę lub położną możesz wybrać bezpłatnie dwa razy w roku kalendarzowym. Za kolejną zmianę wnosisz opłatę.

Nie zapłacisz za kolejną zmianę lekarza, jeśli będzie ona związana:

  • ze zmianą Twojego miejsca zamieszkania
  • zamknięciem bądź likwidacją przychodni, w której do tej pory się leczyłeś
  • przejściem na emeryturę lekarza POZ, u którego dotychczas się leczyłeś
  • ukończeniem przez Ciebie lub Twoje dziecko 18 lat.

NOCNA I ŚWIĄTECZNA POMOC LEKARSKA

Nocna i Świąteczna Opieka Lekarska to świadczenia udzielane w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia.

Każdy ubezpieczony, bez względu na miejsce zamieszkania, może skorzystać z pomocy Nocnej i Świątecznej Opieki Lekarskiej.

Pacjenci do NiŚOL (ul. Gdyńska 1/3, Wołomin) mogą zgłaszać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 dnia następnego oraz w soboty, niedziele i inne dni ustawowo wolne od pracy w godzinach od 8:00 do 8:00 dnia następnego.

Działający w przychodni lekarz udziela porad

  • w warunkach ambulatoryjnych,
  • telefonicznie,
  • w domu pacjenta (tylko w przypadkach medycznie uzasadnionych).

W razie potrzeby lekarz dyżurny może skierować pacjenta do szpitala i wezwać karetkę pogotowia.

W dni powszednie oraz dni ustawowo wolne od pracy całodobowo w godzinach 18:00-8:00 pacjentom przysługują także zabiegi pielęgniarskie w ramach porady udzielanej przez lekarza dyżurującego w POZ oraz zabiegi wynikające z ciągłości leczenia.

Zabiegi te mogą być wykonywane przez pielęgniarkę w gabinecie zabiegowym NiŚOL lub w domu pacjenta.

Świadczenia opieki zdrowotnej udzielane są bez skierowania i bezpłatne dla osób ubezpieczonych.

Nie są związane z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej do którego pacjent jest zapisany.