JAK ZOSTAĆ NASZYM PACJENTEM?
Udzielamy świadczeń zdrowotnych bezpłatnych w ramach umowy z NFZ obejmujących:
- leczenie w poradni internistycznej
- leczenie w poradni pediatrycznej
- wykonywanie badań laboratoryjnych i diagnostycznych( EKG, spirometria)
- wykonywanie badań USG
- wykonywanie badań RTG
- edukację przedporodową
- profilaktykę zdrowotną
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, umożliwiamy Naszym Pacjentom również rejestrację wizyt przez Internet
Aby dokonać rejestracji telefonicznie, wystarczy zadzwonić na jeden z podanych numerów telefonów:
Wołomin Lipińska 99
22 776 30 31Lipinki Kolejowa 1 B
22 776 30 31Kobyłka Poprzeczna 18
22 776 30 31Aby zostać pacjentem naszej przychodni należy złożyć deklarację wyboru lekarza, pielęgniarki, położnej w naszej placówce.
Jak to zrobić?
Zgłaszamy się osobiście do placówki w celu złożenia deklaracji wyboru lekarza, pielęgniarki, położnej (można wypełnić druk deklaracji na miejscu lub pobrać wcześniej z naszej strony – zakładka do pobrania)
Lub
Dokonujemy złożenie deklaracji wybory lekarza, pielęgniarki, położnej przez IKP(Internetowe Konto Pacjenta).
Lekarza POZ, pielęgniarkę lub położną możesz wybrać bezpłatnie dwa razy w roku kalendarzowym. Za kolejną zmianę wnosisz opłatę.
Nie zapłacisz za kolejną zmianę lekarza, jeśli będzie ona związana:
- ze zmianą Twojego miejsca zamieszkania
- zamknięciem bądź likwidacją przychodni, w której do tej pory się leczyłeś
- przejściem na emeryturę lekarza POZ, u którego dotychczas się leczyłeś
- ukończeniem przez Ciebie lub Twoje dziecko 18 lat.
NOCNA I ŚWIĄTECZNA POMOC LEKARSKA
Nocna i Świąteczna Opieka Lekarska to świadczenia udzielane w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia.
Każdy ubezpieczony, bez względu na miejsce zamieszkania, może skorzystać z pomocy Nocnej i Świątecznej Opieki Lekarskiej.
Pacjenci do NiŚOL (ul. Gdyńska 1/3, Wołomin) mogą zgłaszać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 dnia następnego oraz w soboty, niedziele i inne dni ustawowo wolne od pracy w godzinach od 8:00 do 8:00 dnia następnego.
Działający w przychodni lekarz udziela porad
- w warunkach ambulatoryjnych,
- telefonicznie,
- w domu pacjenta (tylko w przypadkach medycznie uzasadnionych).
W razie potrzeby lekarz dyżurny może skierować pacjenta do szpitala i wezwać karetkę pogotowia.
W dni powszednie oraz dni ustawowo wolne od pracy całodobowo w godzinach 18:00-8:00 pacjentom przysługują także zabiegi pielęgniarskie w ramach porady udzielanej przez lekarza dyżurującego w POZ oraz zabiegi wynikające z ciągłości leczenia.
Zabiegi te mogą być wykonywane przez pielęgniarkę w gabinecie zabiegowym NiŚOL lub w domu pacjenta.
Świadczenia opieki zdrowotnej udzielane są bez skierowania i bezpłatne dla osób ubezpieczonych.
Nie są związane z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej do którego pacjent jest zapisany.